POESIA PER NENS ENAMORATS

Cercant per la red poemes d'amor he trobat aquest. Una poesia plena de tendresa que ens arriba de Mèxic. Esper que us agradi a vosaltres també.


CANÇÒ DEL NEN ENAMORAT
(Carlos Marianidis)

Et dic aquest secret
a tú, que eres el meu amic.
Però tan sols a tú,
que sempre estàs amb mi.

Hi ha una nena bella
que s'asseu al meu costat,
que quan em somriu,
em poso colorat.

Ahir em donà una fulla
i li vaig prestar un color
i dibuixàrem junts,
els dos en un racó.

Avui dugué una tortuga,
li donàrem coca i flam,
la pujàrem a un arbre
i baixà en tobogan.

Mamà em donà permís
i a la nena convidí
a venir aquesta tarda
per a prendre el te.

Vas a veure que es riu
i és com un conillet
que et posa content
i et posa follet.

El meu secret et dic
a tu, gos revoltós:
quan ella et miri...¡
li vaig a fer un petó!